5.11.10

publicity project museo de l'eròtica de barcelona

esto es erótico és el claim de la proposta per a la campanya publicitaria per el museu de l'eròtica de barcelona del 2009. degut al baix presupost del client es va optar per fer una campanya de guerrilla, ja que aquest tipus de campanyes poden tenir molta repercusió mediàtica a un baix cost econòmic.
desdel punt de vista rústic del museu, per fer el logotip del claim es van utilizar cossos de tipografies en fusta i aconseguir així el toc rústic.
la idea de l'acció de guerrilla era omplir de adhesius amb el claim diferents zones emblematiques de barcelona i així aconseguir el màxim de repercusió mediàtica possible. la campanya està desenvolupada de principi a fi, incloent la part de publicitat sostenible que és tan trendi avui en dia.

esto se erótico es el claim de la propuesta para la campaña publicitaria para el museo de la erótica de Barcelona de 2009. debido al bajo presupuesto del cliente se optó por hacer una campaña de guerrilla, ya que este tipo de campañas pueden tener mucha repercusión mediática a un bajo coste económico.
desdel punto de vista rústico del museo, para hacer el logotipo del claim se utilizar cuerpos de tipografías en madera y conseguir así el toque rústico.
la idea de la acción de guerrilla era llenar de pegatinas con el claim diferentes zonas emblemáticas de Barcelona y así conseguir el máximo de repercusión mediática posible. la campaña está desarrollada de principio a fin, incluyendo la parte de publicidad sostenible que es tan trend hoy en día.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada